Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zaniemyśl
Menu góra
Strona startowa Informacje Urząd Gminy Referat Organizacyjny
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Referat Organizacyjny, bieżące, menu 1691 - BIP - Urząd Gminy Zaniemyśl”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Referat Organizacyjny

Referat Organizacyjny

                                - kierownik Referatu Organizacyjnego
Barbara Madajczak - stanowisko ds. Rady Gminy
Sylwia Masiak-Dukarska - stanowisko ds. kadr i płac
Agata Kubasiewicz - stanowisko ds. organizacyjno-kancelaryjnych
Magdalena Strugarek - stanowisko ds. obsługi klientów
Joanna Horowska - stanowisko ds. promocji

Do zadań Referatu Organizacyjnego należy zapewnienie sprawnej koordynacji funkcjonowania Urzędu i obsługi organów Gminy,
w szczególności:

    1. przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu, w tym opracowywanie regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy;
    2. przekazywanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej oraz do ogłaszania w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego;
    3. ogłaszanie aktów prawnych w sposób zwyczajowo przyjęty w przypadku, gdy taki wymóg zachodzi;
    4. prowadzenie spraw kadrowo–płacowych pracowników Urzędu;
    5. zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej Rady, Wójta, Zastępcy oraz Sekretarza;
    6. współudział w organizowaniu wyborów i referendów przeprowadzanych na terenie Gminy;
    7. prowadzenie spraw z zakresu wyboru ławników do sądów powszechnych;
    8. opracowywanie strategii, programów i planów rozwoju gminy;
    9. pozyskiwanie środków finansowych na realizację inwestycji, w tym współfinansowanych ze środków europejskich;
    10. prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy;
    11. współpraca z organizacjami pozarządowymi;
    12. prowadzenie odpowiednio rejestrów i ewidencji:
      • uchwał Rady,
      • zarządzeń Wójta,
      • wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
      • upoważnień i pełnomocnictw,
      • petycji, wniosków i skarg,
      • wniosków o udostępnianie informacji publicznej i wniosków związanych z ponownym wykorzystywaniem informacji sektora publicznego.
    13. prowadzenie Biura Obsługi Klienta.

Metryka

sporządzono
2022-02-08 przez Kinga Boguła
udostępniono
2022-02-08 00:00 przez Sikorski Adam
zmodyfikowano
2023-10-27 12:10 przez Sikorski Adam
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
394
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.