Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zaniemyśl
Menu góra
Strona startowa Informacje Urząd Gminy Informacje ogólne
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Informacje ogólne, bieżące, menu 1107 - BIP - Urząd Gminy Zaniemyśl”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacje ogólne

Informacje ogólne

Urząd Gminy Zaniemyśl
ul. Średzka 9
63-020 Zaniemyśl


tel. (61) 28-57-580
fax (61) 28-57-474
Adres skrzynki ePUAP: u0qtn79j46
Adres skrzynki ESP: /u0qtn79j46/skrytka
e-mail: sekretariat@zaniemysl.pl
powiat: średzki
województwo: wielkopolskie
gmina: wiejska

Adresy e-mail:
wójt - wojt@zaniemysl.pl
skarbnik - skarbnik@zaniemysl.pl
sekretarz - sekretarz@zaniemysl.pl
sekretariat - sekretariat@zaniemysl.pl

Urząd jest czynny:

  • w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00
  • we wtorki, środy, czwartki i piątki od 7:00 do 15:00

 Dane personalne:

Wójt Gminy: Justyna Dąbrowska
Przewodniczący Rady Gminy: Jerzy Grześkowiak
Sekretarz Gminy: Danuta Sobkowiak
Skarbnik Gminy: Agnieszka Scheffler

Urząd jest jednostką organizacyjną Gminy, przy pomocy której Wójt realizuje zadania własne Gminy określone ustawami, zadania
z zakresu administracji rządowej, a także z zakresu organizacji przygotowań i przeprowadzenia wyborów powszechnych oraz referendów, zlecone Gminie na mocy ustaw albo porozumień z organami administracji rządowej, zadania z zakresu właściwości powiatu oraz zadania z zakresu właściwości województwa na podstawie porozumień z tymi jednostkami samorządu terytorialnego.

Misją Urzędu jest zapewnienie należytego, sprawnego, fachowego i zgodnego z prawem realizowania zadań własnych, zleconych
i powierzonych Gminie oraz tworzenie warunków dla rozwoju gospodarczego Gminy.

Struktura organizacyjna Urzędu:

  1. Wójt - WG
  2. Zastępca Wójta - ZW
  3. Sekretarz Gminy - SG
  4. Skarbnik Gminy - SK
  5. Referat Finansowy - RF
  6. Referat Organizacyjny - RO
  7. Referat Spraw Obywatelskich - SO
  8. Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - RI
  9. Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa - RN

Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Zaniemyśl - Zarządzenie nr 352 Wójta Gminy Zaniemyśl z dnia 14 grudnia 2021 roku

Jednostkami pomocniczymi Gminy są sołectwa. Gmina składa się z 18 sołectw.

Uchwała Nr XIII/106/2004 Rady Gminy Zaniemyśl z dnia 15 marca 2004 roku w sprawie uchwalenia statutów sołectw Gminy Zaniemyśl - Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego Nr 70 z dnia 19 maja 2004 roku, pozycja 1542

Uchwała Nr II/14/2018 Rady Gminy Zaniemyśl z dnia 3 grudnia 2018r. w sprawie zmiany statutów sołectw Gminy Zaniemyśl (DUWW.2018.9808)
  • Bożydar,
  • Brzostek,
  • Czarnotki,
  • Jaszkowo,
  • Jeziory Wielkie,
  • Kępa,
  • Luboniec,
  • Lubonieczek,
  • Łękno - Jeziory Małe,
  • Mądre,
  • Pigłowice,
  • Płaczki,
  • Polesie,
  • Polwica,
  • Śnieciska,
  • Winna,
  • Zaniemyśl,
  • Zwola

Jednostkami organizacyjnymi Gminy są:

a ponadto

Metryka

sporządzono
2022-02-08 przez Kinga Boguła
udostępniono
2022-02-08 00:00 przez Sikorski Adam
zmodyfikowano
2022-02-08 13:30 przez Sikorski Adam
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
695
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.