Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zaniemyśl
Menu góra
Strona startowa Informacje Urząd Gminy Referat Spraw Obywatelskich
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Referat Spraw Obywatelskich, menu 1108 - BIP - Urząd Gminy Zaniemyśl”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Referat Spraw Obywatelskich

Referat Spraw Obywatelskich

Danuta Sobkowiak - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich, zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego (pokój 107)
Joanna Borkowska - stanowisko ds. wojskowych i ewidencji ludności (pokój 107)
Adam Sikorski - stanowisko ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i ppoż (pokój 218)
Alina Szukała - sprzątaczka

 

Do zadań Referatu Spraw Obywatelskich należy zapewnienie sprawnej obsługi mieszkańców w zakresie ewidencji ludności, dowodów osobistych,stanu cywilnego, bezpieczeństwa, obrony cywilnej, współpracy w organizowaniu wyborów,
w szczególności:

  1. rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów, które miały miejsce na terenie Gminy;
  2. sporządzaniei wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń;
  3. przechowywanie i konserwacja papierowych ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych;
  4. wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących zmian imion i nazwisk;
  5. organizacja uroczystości jubileuszowych;
  6. prowadzenie ewidencji ludności,rejestru mieszkańców oraz rejestru cudzoziemców;
  7. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych;
  8. prowadzenie rejestru wyborców;
  9. prowadzenie spraw związanych z Narodowym Spisem Powszechnym Ludności i Mieszkań;
  10. potwierdzanie Profilu Zaufanego;
  11. przygotowywanie kwalifikacji wojskowej i jej przeprowadzanie;
  12. prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej;
  13. zapewnienie gotowości bojowej jednostek ochotniczych straży pożarnych na terenie gminy;
  14. prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego;
  15. prowadzenie spraw w zakresie spraw obronnych;
  16. prowadzenie archiwum zakładowego;
  17. zapewnienie czystości i porządku budynku Urzędu.

Metryka

sporządzono
2022-02-15 przez Danuta Sobkowiak
udostępniono
2022-02-15 00:00 przez Sikorski Adam
zmodyfikowano
2023-10-27 12:11 przez Sikorski Adam
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
606
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.