Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zaniemyśl
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Obwieszczenie dot.zakończonego postępowania adm. w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia - Rejestr zmian, rejestr 3696, menu 9, artykuł 3696 - BIP - Urząd Gminy Zaniemyśl”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Informacje, Wnioski do pobrania'

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH:

Dowód osobisty 
Informacje dotyczące wydania dowodu osobistego 
Wniosek o wydanie dowodu osobistego 
Zgłoszenie utraty/uszkodzenie dowodu osobistego 
Zgłoszenie zawieszenia certyfikatów w dowodzie osobistym 
Zgłoszenie cofnięcia zawieszenia certyfikatów w dowodzie osobistym 

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL

 
Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz
rejestru PESEL
 
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej 

Zgłoszenie zameldowania (wymeldowania) obywatele polscy

 
Zgłoszenie pobytu stałego 
Zgłoszenie pobytu czasowego 
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego 
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego 

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

 

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

 
Zameldowanie (wymeldowanie ) cudzoziemców w miejscu pobytu stałego lub czasowego 
Zgłoszenie pobytu stałego 
Zgłoszenie pobytu czasowego 
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego 
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego 
Nadanie numeru PESEL
 
Wniosek o nadanie numeru PESEL
 
Nadanie nazwiska dziecku pozamałżeńskiemu 
Odpis aktu stanu cywilnego 
Powrót do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego 
Zawarcie związku małżeńskiego - ślub cywilny 
Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa 
Zgłoszenie zgonu 
Zmiana imienia lub nazwiska 

REFERAT ORGANIZACYJNY

Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowychpobierz                 
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na organizacji przyjęćpobierz
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowychpobierz
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (działalność gospodarcza - ceidg)www.ceidg.gov.pl
Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowychpobierz

 REFERAT GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA:

Wniosek o udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytkówpobierz
Dzierżawa nieruchomościpobierz
Wniosek o wydzierżawienie nieruchomościpobierz
Wniosek o przedłużenie umowy dzierżawy nieruchomościpobierz
Podziały nieruchomościpobierz
Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomościpobierz
Sprzedaż nieruchomości przyległejpobierz
Wniosek o sprzedaż nieruchomości przyległejpobierz
Sprzedaż lokalu mieszkalnegopobierz
Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnegopobierz
Nadanie numeru porządkowego nieruchomościpobierz
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomościpobierz
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własnościpobierz
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własnościpobierz
Czasowe odbieranie zwierzątpobierz
Zezwolenie na hodowlę lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywnąpobierz
Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywnąpobierz
Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej pobierz
 Wniosek 
 Akcyza - oświadczenie o pomocy publicznej 
 Oświadczenie o dzierżawionych gruntach 
 Zestawienie faktur
Zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego pobierz
Wniosek o wydanie zaświadczenia o prowadzeniu gospodarstwa rolnegopobierz
Usunięcie drzew i krzewówpobierz
Wniosek o zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewówpobierz
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa / drzewpobierz

REFERAT FINANSÓW:

Formularze podatkowe - obowiązujące od 1 lipca 2019 r. (dotyczą zobowiązań podatkowych powstałych dnia 01 lipca 2019r. i później)
DN-1 - Deklaracja na podatek od nieruchomościpobierz
ZDN-1 - Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomościpobierz
ZDN-2 - Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomościpobierz
DR-1 - Deklaracja na podatek rolnypobierz
ZDR-1 - Załącznik do deklaracji na podatek rolnypobierz
ZDR-2 - Załącznik do deklaracji na podatek rolnypobierz
DL-1 - Deklaracja na podatek leśnypobierz
ZDL-1 - Załącznik dodeklaracji na podatek leśnypobierz
ZDL-2 - Załącznik dodeklaracji na podatek leśnypobierz
IN-1 - Informacja na podatek od nieruchomościpobierz
ZIN-1 - Załącznik do informacji na podatek od nieruchomościpobierz
ZIN-2 - Załącznik do informacji na podatek od nieruchomościpobierz
ZIN-3 - Załącznik do informacji na podatek od nieruchomościpobierz
IR-1 - Informacja na podatek rolnypobierz
ZIR-1 - Załącznik do informacji na podatek rolnypobierz
ZIR-2 - Załącznik do informacji na podatek rolnypobierz
ZIR-3 - Załącznik do informacji na podatek rolnypobierz
IL-1 - Informacja na podatek leśnypobierz
ZIL-1 - Załącznik do informacji na podatek leśny pobierz
ZIL-2 - Załącznik do informacji na podatek leśnypobierz
ZIL-3 - Załącznik do informacji na podatek leśnypobierz
Deklaracja - od środków transportowychpdf - pobierz
Załącznik do deklaracji DT 1A o posiadanych środkach transportowychpdf - pobierz

REFERAT INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ:

Wniosek o zajęcie pasa drogowegopobierz
Wniosek o umieszczenie urządzenia w pasie drogowympobierz
Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację przyłączy, sieci w pasie drogi gminnejpobierz
Wniosek o wydanie oświadczenia o dostępie do drogi publicznejpobierz
Wniosek o zjazd z drogi gminnejpobierz
Procedury i wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniachpobierz
Informacja o wyrobach zawierających azbest pobierz
Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych na terenie Gminy Zaniemyślpobierz

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) lub przydomowych oczyszczalni ścieków

 
Wzór zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestrupobierz

WZORY DOKUMENTÓW PRZEDKŁADANYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ UBIEGAJĄCEGO SIĘ O WPIS DO REJESTRU:

1. wniosek o wpis do rejestru

2. oświadczenie

3. pełnomocnictwo

 

pobierz

pobierz

pobierz

DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI SKŁADANA PRZEZ WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY zANIEMYŚL:

1. format WORD

2. format PDF

 

 

 

CENTRALNA EWIDENCJA EMISYJNOŚCI BUDYNKÓW

 Deklaracje dotyczące źródeł ciepła i źródeł spalania paliw:

 Deklarację można również złożyć w formie elektronicznej przez Internet za pośrednictwem strony https://zone.gunb.gov.pl/,

 

WNIOSKI Z ZAKRESU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

 Karty usług publicznych:

  1. DT-1 DEKLARACJA NA PODATEK OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH
  2. DT-1/A ZAŁĄCZNIK DO DEKLARACJI DT-1
  3. INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
  4. WNIOSEK O WYDANIE DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH
  5. WNIOSEK O PRZENIESIENIE DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH NA RZECZ INNEGO PODMIOTU
  6. DEKLARACJA DOTYCZĄCA ŹRÓDEŁ CIEPŁA I ŹRÓDEŁ SPALANIA PALIW - CEEB
  7. WNIOSEK O UDZIELENIE ZEZWOLENIA NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH NA TERENIE GMINY ZANIEMYŚL
  8. ZGŁOSZENIE DO EWIDENCJI ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH (SZAMB) LUB PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
  9. ZGŁOSZENIE PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW PRZED ROZPOCZĘCIEM JEJ EKSPLOATACJI
  10. WNIOSEK O WYDANIE OŚWIADCZENIA O DOSTĘPIE DO DROGI PUBLICZNEJ
  11. W N I O S E K O WYDANIE ZEZWOLENIA NA UMIESZCZENIE W PASIE DROGOWYM URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ NIEZWIĄZANEJ Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI
  12. WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA W SPRAWIE UZGODNIENIA LOKALIZACJI URZĄDZEŃ W PASIE DROGI GMINNEJ – GMINA ZANIEMYŚL
  13. WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO
  14. WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA BUDOWĘ/PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO ZJAZDU Z DROGI PUBLICZNEJ (GMINNEJ)
  15. WNIOSEK O OPRACOWANIE LUB ZMIANĘ MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
  16. WNIOSEK O ZMIANĘ DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
  17. WNIOSEK O USTALENIE WARUNKÓW ZABUDOWY I INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
  18. WNIOSEK O WYDANIE WYPISU/WYRYSU Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
  19. WNIOSEK O ZAOPINIOWANIE WSTĘPNEGO PROJEKTU PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
  20. WNIOSEK O ZMIANĘ STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZANIEMYŚL
  21. WNIOSEK O NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU
  22. WNIOSEK O UDZIELENIE DOTACJI NA SFINANSOWANIE PRAC LUB ROBÓT BUDOWLANYCH PRZY ZABYTKU WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW
  23. WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA DLA ROLNIKA
  24. WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O NUMERZE BUDYNKU
  25. WNIOSEK NA ZEZWOLENIE NA USUNIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW
  26. WNIOSEK O UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA JEDNORAZOWĄ SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
  27. WNIOSEK O UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
  28. WNIOSEK NA ZAKUP PALIWA STAŁEGO DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH
  29. WNIOSEK O WYDANIE DOWODU OSOBISTEGO
  30. WNIOSEK O NADANIE NUMERU PESEL OBYWATELOM POLSKIM I CUDZOZIEMCOM
  31. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DANYCH JEDNOSTKOWYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW I REJESTRU PESEL
  32. WNIOSEK O WYMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
  33. WNIOSEK O ZAMELDOWANIE (WYMELDOWANIE) CUDZOZIEMCÓW W MIEJSCU POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO
  34. ZGŁOSZENIE ZAMELDOWANIA (WYMELDOWANIA) OBYWATELI POLSKI
  35. WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O NIEZALEGANIU W PODATKACH LUB ZAŚWIADCZENIE STWIERDZAJĄCE STAN ZALEGŁOŚCI
  36. PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI - ZGŁOSZENIE POWSTANIA OBOWIĄZKU PODATKOWEGO LUB ZGŁOSZENIE ZMIAN MAJĄCYCH WPŁYW NA WYSOKOŚĆ OPODATKOWANIA W CIĄGU ROKU (OSOBY FIZYCZNE)
  37. PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI - ZGŁOSZENIE POWSTANIA OBOWIĄZKU PODATKOWEGO LUB ZGŁOSZENIE ZMIAN MAJĄCYCH WPŁYW NA WYSOKOŚĆ OPODATKOWANIA W CIĄGU ROKU (OSOBY PRAWNE)
  38. PODATEK ROLNY - ZGŁOSZENIE POWSTANIA OBOWIĄZKU PODATKOWEGO LUB OKOLICZNOŚCI MAJĄCYCH WPŁYW NA ZMIANY PODSTAW OPODATKOWANIA (OSOBY FIZYCZNE)
  39. PODATEK ROLNY – ZŁOŻENIE DEKLARACJI NA PODATEK ROLNY LUB KOREKTY DEKLARACJI W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA OKOLICZNOŚCI MAJĄCYCH WPŁYW NA ZMIANY PODSTAW OPODATKOWANIA (OSOBY PRAWNE)
  40. PODATEK LEŚNY – ZGŁOSZENIE POWSTANIA OBOWIĄZKU PODATKOWEGO LUB OKOLICZNOŚCI MAJĄCYCH WPŁYW NA ZMIANY PODSTAW OPODATKOWANIA (OSOBY FIZYCZNE)
  41. PODATEK LEŚNY – ZŁOŻENIE DEKLARACJI NA PODATEK LEŚNY LUB KOREKTY DEKLARACJI W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA OKOLICZNOŚCI MAJĄCYCH WPŁYW NA ZMIANY PODSTAW OPODATKOWANIA (OSOBY PRAWNE)

Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Zaniemyśl

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych i udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 180) w Urzędzie Gminy Zaniemyśl działa elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na platformie ePUAP.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu: w poniedziałek w godzinach od 800  do 1600, od wtorku do piątku w godzinach od  700  do 1500 w Biurze Obsługi Klienta, które jest zlokalizowane w siedzibie Urzędu Gminy Zaniemyśl (ul. Średzka 9 w Zaniemyślu) na następujących nośnikach danych: pamięć masowa USB, płyta CD-RW.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profil zaufany.
  2. Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

Metryka

data wytworzenia
2011-07-15
data udostępnienia
2011-07-15
sporządzone przez
Sikorski Adam
opublikowane przez
Sikorski Adam
data wykonania
2023-06-30
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.