Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zaniemyśl
Menu góra
Strona startowa Zamówienia publiczne Zamówienia publiczne Zawiadomienia o unieważnieniu postepowania
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZEAO.09.2014. - Zawiadomienia o unieważnieniu postepowania, menu 1388, artykuł 3708 - BIP - Urząd Gminy Zaniemyśl”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zawiadomienia o unieważnieniu postepowania

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZEAO.09.2014.

ZEAO.09.2014

Zaniemyśl, 2014-08-05

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZEAO.09.2014. Nazwa zadania: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w ramach projektu "Szkoła dla przedszkolaka" - zadanie nr 2

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Uzasadnienie faktyczne:

Przygotowana przez Zamawiającego SIWZ nie spełnia wymogów art 36 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 45 ust 1 upzp

Uzasadnienie prawne:

art 93 ust. 1 pkt 7

Środki ochrony prawnej

od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub

2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm).

z.up. Wójta Gminy

(-) Bogdan Schwanke

Zastępca Wójta

____________________________________

Kierownik zamawiającego

Metryka

sporządzono
2014-08-05 przez Bogdan Schwanke
udostępniono
2014-08-05 02:00 przez Barbara Madajczak
zmodyfikowano
2014-08-05 13:12 przez Barbara Madajczak
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
70
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.