Pytania i odpowiedzi do sprawy RI.35/2020 Pytanie nr 1. Czy Zamawiający dopuszcza aby obowiązek przedłożenia Zamawiającemu miesięcznych raportów następował w terminie 7 dni roboczych od zakończenia miesiąca? Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza aby obowiązek przedłożenia Zamawiającemu miesięcznych raportów następował w terminie 7 dni roboczych od zakończenia miesiąca.
Pytanie nr 2. Czy Zamawiający dopuszcza dostarczenie odpadów zebranych w ramach umowy z terenu gminy Zaniemyśl do stacji przeładunkowej w Mateuszewie, który jest odległy od Gminy o 5 km, a nie jak wskazano w specyfikacji, odległy o 50 km RIPOK w Witaszyczkach? Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza dostarczenie odpadów zebranych w ramach umowy z terenu gminy Zaniemyśl do stacji przeładunkowej w Mateuszewie. Pytanie nr 3. Czy zapis mówiący o odbieraniu przez mobilny punkt odbioru odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie stanowił o odbiorze także niekompletnego sprzętu? Odpowiedź: Zgodnie z zapisami obowiązującego od dnia 01 stycznia 2021 r. Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zaniemyśl, uchwalonego w dniu 26 sierpnia 2020 r. uchwałą nr XXII/171/2020 Rady Gminy Zaniemyśl, odebrać należy każdy sprzęt elektryczny i elektroniczny. |