Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zaniemyśl
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Obwieszczenie dot. wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na przedsięwzięcia polegającego na budowie fragmentu sieci energetycznej, kablowej SN 15kV - Rejestr zmian, rejestr 4092, menu 9, artykuł 4092 - BIP - Urząd Gminy Zaniemyśl”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści strony 'Referat Spraw Obywatelskich'

Danuta Sobkowiak - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich, zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego (pokój 107)
Joanna Borkowska - stanowisko ds. wojskowych i ewidencji ludności (pokój 107)
Adam Sikorski - stanowisko ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i ppoż (pokój 218)
Alina Szukała - sprzątaczka

 

Do zadań Referatu Spraw Obywatelskich należy zapewnienie sprawnej obsługi mieszkańców w zakresie ewidencji ludności, dowodów osobistych,stanu cywilnego, bezpieczeństwa, obrony cywilnej, współpracy w organizowaniu wyborów,
w szczególności:

  1. rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów, które miały miejsce na terenie Gminy;
  2. sporządzaniei wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń;
  3. przechowywanie i konserwacja papierowych ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych;
  4. wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących zmian imion i nazwisk;
  5. organizacja uroczystości jubileuszowych;
  6. prowadzenie ewidencji ludności,rejestru mieszkańców oraz rejestru cudzoziemców;
  7. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych;
  8. prowadzenie rejestru wyborców;
  9. prowadzenie spraw związanych z Narodowym Spisem Powszechnym Ludności i Mieszkań;
  10. potwierdzanie Profilu Zaufanego;
  11. przygotowywanie kwalifikacji wojskowej i jej przeprowadzanie;
  12. prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej;
  13. zapewnienie gotowości bojowej jednostek ochotniczych straży pożarnych na terenie gminy;
  14. prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego;
  15. prowadzenie spraw w zakresie spraw obronnych;
  16. prowadzenie archiwum zakładowego;
  17. zapewnienie czystości i porządku budynku Urzędu.

Metryka

data wytworzenia
2022-02-15
data udostępnienia
2022-02-15
sporządzone przez
Danuta Sobkowiak
opublikowane przez
Sikorski Adam
data wykonania
2023-10-27
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.