Modyfikacja treści strony 'Referat Organizacyjny'
- kierownik Referatu Organizacyjnego
Barbara Madajczak - stanowisko ds. Rady Gminy
Sylwia Masiak-Dukarska - stanowisko ds. kadr i płac
Agata Kubasiewicz - stanowisko ds. organizacyjno-kancelaryjnych
Magdalena Strugarek - stanowisko ds. obsługi klientów
Joanna Horowska - stanowisko ds. promocji
Do zadań Referatu Organizacyjnego należy zapewnienie sprawnej koordynacji funkcjonowania Urzędu i obsługi organów Gminy,
w szczególności:
- przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu, w tym opracowywanie regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy;
- przekazywanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej oraz do ogłaszania w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego;
- ogłaszanie aktów prawnych w sposób zwyczajowo przyjęty w przypadku, gdy taki wymóg zachodzi;
- prowadzenie spraw kadrowo–płacowych pracowników Urzędu;
- zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej Rady, Wójta, Zastępcy oraz Sekretarza;
- współudział w organizowaniu wyborów i referendów przeprowadzanych na terenie Gminy;
- prowadzenie spraw z zakresu wyboru ławników do sądów powszechnych;
- opracowywanie strategii, programów i planów rozwoju gminy;
- pozyskiwanie środków finansowych na realizację inwestycji, w tym współfinansowanych ze środków europejskich;
- prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi;
- prowadzenie odpowiednio rejestrów i ewidencji:
- uchwał Rady,
- zarządzeń Wójta,
- wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
- upoważnień i pełnomocnictw,
- petycji, wniosków i skarg,
- wniosków o udostępnianie informacji publicznej i wniosków związanych z ponownym wykorzystywaniem informacji sektora publicznego.
- prowadzenie Biura Obsługi Klienta.