Zarządzenie Nr 150 Wójta Gminy Zaniemyśl z dnia 30 sierpnia 2016r. w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko administracyjno-technicznych w referacie Hali Sportowej Urzędu Gminy Zaniemyśl
Oświadczenie dla kandydatów ubiegających się o stanowisko
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 150 Wójta Gminy Zaniemyśl z dnia 30 sierpnia 2016 roku
Regulamin pracy Komisji przeprowadzającej nabór na stanowisko ds. administracyjno-technicznych w Referacie Hali Sportowej Urzędu Gminy Zaniemyśl.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Nabór na stanowisko urzędnicze przeprowadza Komisja powołana przez Wójta.
- Komisja działa według zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
- Zadaniem Komisji jest wyłonienie ( lub nie wyłonienie) i przedstawienie Wójtowi kandydata lub nie więcej niż 3 kandydatów na w/w stanowisko.
- Prace Komisji prowadzone są przy pełnym jej składzie.
- W skład Komisji nie może być powołana osoba, która jest małżonkiem lub krewnym albo powinowatym do drugiego stopnia włącznie osoby, której dotyczy nabór, albo pozostaje wobec niej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
§ 2. Tryb zwoływania i pracy Komisji.
- Komisja przeprowadza nabór po upływie terminu zgłoszeń.
- Pracą Komisji kieruje jej przewodniczący, który ustala termin i miejsce posiedzenia o czym powiadamia jej członków najpóźniej na dwa dni przed terminem posiedzenia.
- Do zadań Komisji należy:
1) otwarcie ofert i ich ocena pod względem wymagań formalnych,
2) ocena ofert według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
3) sporządzenie protokołu z naboru na w/w stanowisko,
4) przekazanie wyników naboru wraz z dokumentacją Wójtowi Gminy Zaniemyśl.
- Przewodniczący Komisji zapewnia udział protokolanta podczas prac Komisji.
- Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.
§ 3. Tryb przeprowadzania naboru.
- Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych.
1) Sprawdzenie czy oferty kandydatów złożone zostały w terminie.
2) Otwarcie kopert i ich analiza pod względem zgodności z wymogami formalnymi oraz wymaganiami kwalifikacyjnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
3) Analiza dokumentów polegająca na zapoznaniu się Komisji z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów.
4) Odrzucenie ofert nie spełniających kryteriów formalnych oraz kwalifikacyjnych i nie dopuszczenie do dalszej procedury naboru.
5) Wstępne określenie przydatności kandydata do pracy na wolnym stanowisku i dopuszczenie do dalszego etapu konkursu poprzez analizę dokumentów aplikacyjnych.
6) Powiadomienie kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu konkursu.
- Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne.
1) Lista, o której mowa w ust.2 zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów k.c.
2) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
- Selekcja końcowa kandydatów: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie wiedzy i umiejętności.
Nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w określonym miejscu i terminie oznacza jego rezygnację z udziału w postępowaniu.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
1) Nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.
2) Członkowie Komisji oceniają kandydatów stosując do każdego z nich następujące kryteria oceny:
a) doświadczenie zawodowe (od 0 do 2 punktów)
- znajomość aktualnej sytuacji w danej problematyce,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy w administracji;
b) treść i poprawność wypowiedzi (od 0 do 1 punktu)
- udzielanie odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań,
- rozwinięcie wypowiedzi – przykłady odnoszące się do doświadczeń kandydata, prezentacja własnych poglądów lub koncepcji,
- wyrażanie opinii w sposób jasny i zrozumiały;
c) umiejętność prezentacji (od 0 do 2 punktów)
- komunikatywność,
- łatwość nawiązywania kontaktu z członkami Komisji,
- prezentacja motywacji do ubiegania się o dane stanowisko.
3) Sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania określonej pracy ( wiedza z zagadnień realizowanych na stanowisku, na które odbywa się nabór).
a) Komisja opracowuje 5 pytań.
b) Wszyscy kandydaci odpowiadają na jednakowe pytania, ustalone przez członków Komisji.
c) Za udzielenie prawidłowej odpowiedzi na każde pytanie przyznaje się 1 punkt, za niepełną odpowiedź 0,5 punktu, a za brak odpowiedzi lub odpowiedź nieprawidłową 0 punktów.
4) Ocena kandydata jest efektem punktacji, dyskusji i wymiany opinii członków Komisji.
a) Łączna ilość punktów możliwych do uzyskania podczas rozmowy kwalifikacyjnej wynosi 30 punktów.
b) Kandydat winien uzyskać minimum 60% + 1 punktów
5) Komisja rekomenduje do wyboru na wolne stanowisko kandydata, lub nie więcej niż trzech kandydatów, którzy uzyskali kolejno najwyższą ilość punków spośród wszystkich kandydatów i zakończyli etap postępowania rekrutacyjnego z wynikiem pozytywnym albo wnosi o zakończenie procedury naboru z powodu nie wybrania żadnego kandydata.
6) Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko pracy.
a) Protokół sporządza protokolant komisji.
b) Protokół podpisują wszyscy członkowie Komisji.
c) Protokół jest jawny.
7) Przekazanie protokołu.
a) Protokół wraz z całą dokumentacją naboru Przewodniczący Komisji przekazuje Wójtowi.
b) Wójt zatwierdza wynik postępowania rekrutacyjnego oraz protokół z przeprowadzonego naboru
8) Rozwiązanie Komisji.
a) Komisja ulega rozwiązaniu z dniem zatwierdzenia przez Wójta postępowania rekrutacyjnego oraz protokołu z przeprowadzonego naboru.
b) Członkowie Komisji są zobowiązani do nie ujawniania spraw poruszanych na swych posiedzeniach.
§ 4. Informacja o wynikach naboru
- Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
- Informacja, o której mowa w ust. 1 zawiera:
1) nazwę i adres Urzędu,
2) określenie stanowiska urzędniczego,
3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
4) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie nie wyłonienia żadnego kandydata.
- Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 m – cy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole naboru. Postanowienia ust. 1 i ust. 2 stosuje się odpowiednio.
Wójt Gminy Zaniemyśl
Krzysztof Urbas
Sporządziła: B.Jaszkiewicz