Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zaniemyśl
Menu góra
Strona startowa Rada Gminy Protokoły z Sesji Rady Gminy Protokoły z sesji Rady Gminy kadencja 2018 - 2023 (transmisje z sesji)
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Protokoły z sesji Rady Gminy kadencja 2018 - 2023 (transmisje z sesji), rejestr 2838, menu 1537 - BIP - Urząd Gminy Zaniemyśl”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Protokoły z sesji Rady Gminy kadencja 2018 - 2023 (transmisje z sesji)

Modyfikacja treści aktualności 'Informacje, Wnioski do pobrania'

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH:

Dowód osobistypobierz
Wniosek o wydanie dowodu osobistegopobierz
Informacje dotyczące wydania nowego dowodu osobistegopobierz
Informacja o bezpłatnym kreatorze zdjęć do dowodu
Udostępnienie danych z rejestru mieszkańcówpobierz
Wniosek o udostępnienie danych z rejestru mieszkańcówpobierz
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnejpobierz
Zameldowanie (wymeldowanie )w miejscu pobytu stałego lub czasowegopobierz
Zgłoszenie pobytu stałegopobierz
Zgłoszenie pobytu czasowegopobierz
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałegopobierz
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowegopobierz
Zameldowanie (wymeldowanie ) cudzoziemców w miejscu pobytu stałego lub czasowegopobierz
Zgłoszenie pobytu stałegopobierz
Zgłoszenie pobytu czasowegopobierz
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałegopobierz
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowegopobierz
Nadanie nazwiska dziecku pozamałżeńskiemupobierz
Odpis aktu stanu cywilnegopobierz
Powrót do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiegopobierz
Zawarcie związku małżeńskiego - ślub cywilnypobierz
Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwapobierz
Zgłoszenie zgonupobierz
Zmiana imienia lub nazwiskapobierz

REFERAT ORGANIZACYJNY

Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowychpobierz                 
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na organizacji przyjęćpobierz
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowychpobierz
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (działalność gospodarcza - ceidg)www.ceidg.gov.pl
Wydanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówkąpobierz
Wniosek o wydanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówkąpobierz
Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowychpobierz

 REFERAT GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA:

Wniosek o udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytkówpobierz
Dzierżawa nieruchomościpobierz
Wniosek o wydzierżawienie nieruchomościpobierz
Wniosek o przedłużenie umowy dzierżawy nieruchomościpobierz
Podziały nieruchomościpobierz
Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomościpobierz
Sprzedaż nieruchomości przyległejpobierz
Wniosek o sprzedaż nieruchomości przyległejpobierz
Sprzedaż lokalu mieszkalnegopobierz
Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnegopobierz
Nadanie numeru porządkowego nieruchomościpobierz
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomościpobierz
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własnościpobierz
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własnościpobierz
Czasowe odbieranie zwierzątpobierz
Zezwolenie na hodowlę lub utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywnąpobierz
Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywnąpobierz
Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej pobierz
 Wniosek 
 Akcyza - oświadczenie o pomocy publicznej 
 Oświadczenie o dzierżawionych gruntach 
 Zestawienie faktur
Zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego pobierz
Wniosek o wydanie zaświadczenia o prowadzeniu gospodarstwa rolnegopobierz
Usunięcie drzew i krzewówpobierz
Wniosek o zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewówpobierz
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa / drzewpobierz

REFERAT FINANSÓW:

Formularze podatkowe - obowiązujące od 1 lipca 2019 r. (dotyczą zobowiązań podatkowych powstałych dnia 01 lipca 2019r. i później)
DN-1 - Deklaracja na podatek od nieruchomościpobierz
ZDN-1 - Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomościpobierz
ZDN-2 - Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomościpobierz
DR-1 - Deklaracja na podatek rolnypobierz
ZDR-1 - Załącznik do deklaracji na podatek rolnypobierz
ZDR-2 - Załącznik do deklaracji na podatek rolnypobierz
DL-1 - Deklaracja na podatek leśnypobierz
ZDL-1 - Załącznik dodeklaracji na podatek leśnypobierz
ZDL-2 - Załącznik dodeklaracji na podatek leśnypobierz
IN-1 - Informacja na podatek od nieruchomościpobierz
ZIN-1 - Załącznik do informacji na podatek od nieruchomościpobierz
ZIN-2 - Załącznik do informacji na podatek od nieruchomościpobierz
ZIN-3 - Załącznik do informacji na podatek od nieruchomościpobierz
IR-1 - Informacja na podatek rolnypobierz
ZIR-1 - Załącznik do informacji na podatek rolnypobierz
ZIR-2 - Załącznik do informacji na podatek rolnypobierz
ZIR-3 - Załącznik do informacji na podatek rolnypobierz
IL-1 - Informacja na podatek leśnypobierz
ZIL-1 - Załącznik do informacji na podatek leśny pobierz
ZIL-2 - Załącznik do informacji na podatek leśnypobierz
ZIL-3 - Załącznik do informacji na podatek leśnypobierz
Deklaracja - od środków transportowychpdf - pobierz
Załącznik do deklaracji DT 1A o posiadanych środkach transportowychpdf - pobierz

REFERAT INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ:

Wniosek o zajęcie pasa drogowegopobierz
Wniosek o umieszczenie urządzenia w pasie drogowympobierz
Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację przyłączy, sieci w pasie drogi gminnejpobierz
Wniosek o wydanie oświadczenia o dostępie do drogi publicznejpobierz
Wniosek o zjazd z drogi gminnejpobierz
Procedury i wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniachpobierz
Informacja o wyrobach zawierających azbest pobierz
Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych na terenie Gminy Zaniemyślpobierz

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) lub przydomowych oczyszczalni ścieków

 
Wzór zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestrupobierz

WZORY DOKUMENTÓW PRZEDKŁADANYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ UBIEGAJĄCEGO SIĘ O WPIS DO REJESTRU:

1. wniosek o wpis do rejestru

2. oświadczenie

3. pełnomocnictwo

 

pobierz

pobierz

pobierz

DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI SKŁADANA PRZEZ WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY zANIEMYŚL:

1. format WORD

2. format PDF

 

 

 

CENTRALNA EWIDENCJA EMISYJNOŚCI BUDYNKÓW

 Deklaracje dotyczące źródeł ciepła i źródeł spalania paliw:

 Deklarację można również złożyć w formie elektronicznej przez Internet za pośrednictwem strony https://zone.gunb.gov.pl/,

 

WNIOSKI Z ZAKRESU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

 KARTY USŁUG PUBLICZNYCH:

  1. DT-1 DEKLARACJA NA PODATEK OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH
  2. DT-1/A ZAŁĄCZNIK DO DEKLARACJI DT-1
  3. INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
  4. OCENA STANU I MOŻLIWOŚCI BEZPIECZNEGO UŻYTKOWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
  5. WNIOSEK O WYDANIE DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH
  6. WNIOSEK O PRZENIESIENIE DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH NA RZECZ INNEGO PODMIOTU
  7. WNIOSEK O WYDANIE DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH
  8. DEKLARACJA DOTYCZĄCA ŹRÓDEŁ CIEPŁA I ŹRÓDEŁ SPALANIA PALIW - CEEB
  9. WNIOSEK O UDZIELENIE ZEZWOLENIA NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH NA TERENIE GMINY ZANIEMYŚL
  10. ZGŁOSZENIE DO EWIDENCJI ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH (SZAMB) LUB PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
  11. ZGŁOSZENIE PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW PRZED ROZPOCZĘCIEM JEJ EKSPLOATACJI
  12. WNIOSEK O WYDANIE OŚWIADCZENIA O DOSTĘPIE DO DROGI PUBLICZNEJ
  13. W N I O S E K O WYDANIE ZEZWOLENIA NA UMIESZCZENIE W PASIE DROGOWYM URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ NIEZWIĄZANEJ Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI
  14. WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA W SPRAWIE UZGODNIENIA LOKALIZACJI URZĄDZEŃ W PASIE DROGI GMINNEJ – GMINA ZANIEMYŚL
  15. WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO
  16. WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA BUDOWĘ/PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO ZJAZDU Z DROGI PUBLICZNEJ (GMINNEJ)
  17. WNIOSEK O WYDANIE OŚWIADCZENIA O DOSTĘPIE DO DROGI PUBLICZNEJ
  18. W N I O S E K O WYDANIE ZEZWOLENIA NA UMIESZCZENIE W PASIE DROGOWYM URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ NIEZWIĄZANEJ Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI
  19. WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA W SPRAWIE UZGODNIENIA LOKALIZACJI URZĄDZEŃ W PASIE DROGI GMINNEJ
  20. WNIOSEK O OPRACOWANIE LUB ZMIANĘ MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
  1. WNIOSEK O ZMIANĘ DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
  1. WNIOSEK O USTALENIE WARUNKÓW ZABUDOWY I INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
  2. WNIOSEK O WYDANIE WYPISU/WYRYSU Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
  1. WNIOSEK O ZAOPINIOWANIE WSTĘPNEGO PROJEKTU PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
  1. WNIOSEK O ZMIANĘ DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
  1. WNIOSEK O ZMIANĘ STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZANIEMYŚL.
  1. WNIOSEK O ZMIANĘ DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
  1. NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU
  1. UDZIELENIE DOTACJI NA SFINANSOWANIE PRAC LUB ROBÓT BUDOWLANYCH PRZY ZABYTKU WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW
  2. ZAŚWIADCZENIA DLA ROLNIKÓW
  1. UDZIELENIE DOTACJI NA SFINANSOWANIE PRAC LUB ROBÓT BUDOWLANYCH PRZY ZABYTKU WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW
  2. ZAŚWIADCZENIE O NUMERZE BUDYNKU
  3. ZEZWOLENIE NA USUNIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW
  4. UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA JEDNORAZOWĄ SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
  5. O Ś W I A D C Z E N I E O WARTOŚCI SPRZEDAŻY NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH ZA ROK
  6. UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
  7. WNIOSEK NA ZAKUP PALIWA STAŁEGO DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH
  8. WYDANIE DOWODU OSOBISTEGO
  9. NADANIE NUMERU PESEL OBYWATELOM POLSKIM I CUDZOZIEMCOM
  10. UDOSTĘPNIENIE DANYCH JEDNOSTKOWYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW I REJESTRU PESEL
  11. WYMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
  12. ZAMELDOWANIE (WYMELDOWANIE) CUDZOZIEMCÓW W MIEJSCU POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO
  13. ZGŁOSZENIE ZAMELDOWANIA (WYMELDOWANIA) OBYWATELE POLSCY
  14. ZAŚWIADCZENIE O NIEZALEGANIU W PODATKACH LUB STWIERDZAJĄCE STAN ZALEGŁOŚCI
  15. PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI ZGŁOSZENIE POWSTANIA OBOWIĄZKU PODATKOWEGO LUB ZGŁOSZENIE ZMIAN MAJĄCYCH WPŁYW NA WYSOKOŚĆ OPODATKOWANIA W CIĄGU ROKU – OSOBY FIZYCZNE
  16. PODATEK ROLNY - ZGŁOSZENIE POWSTANIA OBOWIĄZKU PODATKOWEGO LUB OKOLICZNOŚCI MAJĄCYCH WPŁYW NA ZMIANY PODSTAW OPODATKOWANIA – OSOBY FIZYCZNE
  17. PODATEK LEŚNY – ZGŁOSZENIE POWSTANIA OBOWIĄZKU PODATKOWEGO LUB OKOLICZNOŚCI MAJĄCYCH WPŁYW NA ZMIANY PODSTAW OPODATKOWANIA – OSOBY FIZYCZNE
  18. PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI ZGŁOSZENIE POWSTANIA OBOWIĄZKU PODATKOWEGO LUB ZGŁOSZENIE ZMIAN MAJĄCYCH WPŁYW NA WYSOKOŚĆ OPODATKOWANIA W CIĄGU ROKU – OSOBY PRAWNE
  19. PODATEK ROLNY – ZŁOŻENIE DEKLARACJI NA PODATEK ROLNY LUB KOREKTY DEKLARACJI W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA OKOLICZNOŚCI MAJĄCYCH WPŁYW NA ZMIANY PODSTAW OPODATKOWANIA – OSOBY PRAWNE
  20. PODATEK LEŚNY – ZŁOŻENIE DEKLARACJI NA PODATEK LEŚNY LUB KOREKTY DEKLARACJI W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA OKOLICZNOŚCI MAJĄCYCH WPŁYW NA ZMIANY PODSTAW OPODATKOWANIA – OSOBY PRAWNE

Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Zaniemyśl

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych i udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 180) w Urzędzie Gminy Zaniemyśl działa elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na platformie ePUAP.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu: w poniedziałek w godzinach od 800  do 1600, od wtorku do piątku w godzinach od  700  do 1500 w Biurze Obsługi Klienta, które jest zlokalizowane w siedzibie Urzędu Gminy Zaniemyśl (ul. Średzka 9 w Zaniemyślu) na następujących nośnikach danych: pamięć masowa USB, płyta CD-RW.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profil zaufany.
  2. Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

Metryka

data wytworzenia
2011-07-15
data udostępnienia
2011-07-15
sporządzone przez
Sikorski Adam
opublikowane przez
Strugarek Magdalena
data wykonania
2022-11-10
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.